مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 10:102023-11-19سياسي

فارس من| در برگزاری آزمون عملی هنر تجدیدنظر کنید


داوطلبان کنکور هنر خواستار بررسی دوباره نمره علمی در کنکور سراسری شدند و از سازمان سنجش می خواهند که دوباره آزمون علمی هنر برگزار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس ـ جزییات آزمون عملی کنکور هنر از طریق سایت سنجش اطلاع رسانی می شود.

بنابراین داوطلبان می توانند در زمان ثبت نام آزمون عملی هنر که همان مهلت انتخاب رشته کنکور است، علاقه مندی خود را اعلام کنند و کنکور عملی هنر برای سنجش توانایی و استعداد داوطلب در برخی از رشته های خاص برگزار می شود و عدم شرکت در آن به منزله انصراف از آن رشته است.

آزمون کنکور عملی هنر چیست؟ به منظور شناخت و بررسی توانایی داوطلبان کنکور هنر، برای برخی از رشته های هنر، آزمون عملی در نظر گرفته شده است.

بنابراین، متقاضیانی که رشته های دارای آزمون عملی هنر را انتخاب کرده باشند می توانند بعد از اتمام زمان انتخاب رشته کنکور در آزمون عملی هنر شرکت کنند.

جزییات کنکور عملی هنر مانند زمان ثبت نام آزمون عملی هنر، مراکز برگزاری آزمون عملی هنر از طریق سایت سنجش اطلاع رسانی می شود.

آزمون عملی در گروه هنر تنها یک بار در سال برگزار می شود و هر داوطلب حداکثر امکان شرکت در 2 مجموعه آزمون عملی را دارد و نمره آزمون عملی به عنوان درس تخصصی با ضریب 12 در نمره کل آزمون اختصاصی برای پذیرش، محاسبه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| در برگزاری آزمون عملی هنر تجدیدنظر کنید

فارس من| در برگزاری آزمون عملی هنر تجدیدنظر کنید